Вівторок, 16.07.2019, 15:12


Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс

Healthy schools+

Джура+

Накази та розпорядження+

Семінари та конференції+

Корисні посилання+

Контакти+


Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 335


Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас". Н.Віннер

Блог шкільного МО вчителів математики

Методична комісія вчителів математики

     ЗОШ № 11 є опорною школою в місті з проблеми «Поглиблене вивчення математики як шлях до особистісного зростання і самореалізації учнів».
     Методична комісія вчителів математики - це колектив вчителів, в якому кожен педагог – яскрава особистість з великим досвідом роботи.
     Багатий набір методичних знахідок та інноваційних наробок дозволяє підходити до навчання дітей творчо, розвивати в учнях інтерес до вивчення математики, виховувати працелюбних наполегливих учнів. Велика увага приділяється підвищенню якості математичної освіти.

Робота методичної комісії вчителів математики
Основні напрямки роботи:
     Виходячи з проблеми методичного об'єднання «Розвиток інноваційного потенціалу особистості, зорієнтованого на профільні інтереси учнів», на засіданнях розглядаються актуальні для школи питання:
  • взаємодія вчителів та учнів у процесі організації самостійної роботи на уроках математики;
  • методичні особливості роботи з обдарованими дітьми;
  • педагогічні технології та сучасність при вивченні математики в умовах особистісно зорієнтованого навчання;
  • стимулювання і розвиток логічних здібностей учнів як мотивація до поглибленого вивчення математики та інформатики;
  • пошук обдарованої та формування творчої особистості учня в процесі навчання математики.
  •      Продовжуючи наступність з початковою школою, у 5 – 6 класах вчителі математики викладають курс «Логіка» за адаптованою програмою Постнікової Т.В. та Лінник А.В.


         В нашій школі навчальний рік продовжується роботою літньої математичної школи «Нащадки Піфагора». Для учнів 7 –х класів – це підготовка до поглибленого вивчення математики, для 8, 10 класів – поглиблення теоретичних знань з предмету і впровадження практичних навичок роботи з матеріалом найскладніших тем курсу.
          Протягом багатьох років команда ЗОШ № 11 виборює призові місця на міських олімпіадах. В школі діє факультатив по підготовці обдарованих дітей до конкурсів.
    Зоряна команда:
  • Неверовська Дар'я – 6 кл
  • Бобровська Олена – 7 кл
  • Лищенко Сергій – 8 кл
  • Самофалов Олександр – 9 кл
  • Криворучко Олена – 10 кл
  • Галич Яна – 11 кл

  • Тиждень математики
    Постнікова Тетяна Володимирівна
    Працює в даній школі з 1992 року. Вчитель вищої категорії, вчитель-методист, відмінник освіти Молдови і України. Делегат II з'їзду вчителів України. Автор 2-х методичних посібників, які занесені до каталогу "Спадщина Придніпров'я". Основним принципом роботи вчителя є індивідуалізація та диференціація навчання, що якнайповніше забезпечує розвиток кожного учня. Задля дотримання цього принципу вчителька використовує різноманітні форми, методи і засоби навчання.
    Велику увагу приділяє вихованню творчих, розумових здібностей, розвитку умінь розв'язувати творчі завдання, порівнювати, аналізувати, знаходити шляхи вирішення нестандартних задач, працювати самостійно.Її учні стають переможцями міських та призерами обласних олімпіад. Впроваджує проектну методику навчання. Творчість у роботі вчителя плюс глибокий професіоналізм складають основу його педагогічного авторитету. Запровадження інноваційних методів, високий науковий рівень викладання, відповідність методологічним та дидактичним вимогам, нестандартність і різноманітність форм навчання створюють власний почерк вчителя. Створила міні-підручник для 9-го класу.




    Лінник Ангеліна Вікторівна
    Працює в школі з 1983 року. Вчитель вищої категорії, вчитель-методист, відмінник освіти України. Автор робіт, занесених до каталогу "Спадщина Придніпров'я". Переможець міського конкурсу «Учитель року – 2007». Вчитель має великий досвід викладацької діяльності. Основним принципом її роботи є диференціація навчання. У класах з поглибленим вивченням математики високий науковий рівень викладання забезпечує розвиток умінь аналізувати, порівнювати, формулювати, доводити, знаходити шляхи вирішення проблемних задач.
    Гармонійно поєднує уміння працювати індивідуально та у групах. На уроках інформатики впроваджує сучасні інформаційні технології, підготовку проектів з різних навчальних предметів. Учні вчителя є переможцями та призерами міських олімпіад та конкурсів.Учитель володіє ґрунтовними знаннями з математики та інформатики, методикою їх викладання. Їз захопленням викладає курс «Логіка» у 5-6 класах. Багато років є керівником міського методичного об'єднання вчителів інформатики. Допомагає малодосвідченим вчителям опанувати методикою викладання предмета. Узагальнила матеріали з досвіду роботи «Розв'язування логічних задач», створила міні-підручник «Збірник задач з програмування».




    Ілляшенко Світлана Миколаївна
    Працює в даній школі з 2000 року. Вчитель вищої категорії. Керівник шкільного методичного об'єднання вчителів математики з 2002 р.Творчо підходить до підготовки і проведення уроків, вміє оперувати досягненнями математичної науки і практики, відбирати матеріал, виходячи із задач навчання, вікових особливостей та індивідуальних здібностей учнів. Володіє методикою викладання предмета, використовує форми і методи роботи, які сприяють розвитку розумових, логічних, творчих здібностей учнів.
    Велику увагу приділяє методиці роботи у класах з поглибленим вивченням математики. Багато уваги приділяє фронтальним, груповим, та індивідуальним формам роботи., використовує дидактичні ігри, логічні вправи щодо формування навчально-пізнавальноїх активності учнів. Узагальнила матеріали власного досвіду роботи над проблемою «Методичні рекомендації та варіанти завдань щодо допрофільної підготовки учнів 5-7 класів».




    Попова Олена Іванівна
    Працює в даній школі з 2010 року Проводить уроки відповідно до сучасних вимог педагогічної науки та психології. Спостерігається певна система у роботі, уроки проходять організовано. Вчителька вимоглива при оцінюванні знань, вчить дітей творчо підходити до розв'язування задач, розвиває вміння логічно мислити, робити узагальнення та висновки. Систематично займається самоосвітою, вивчає нову педагогічну літературу, цікавиться новітніми освітніми технологіями і впроваджує їх у своїй практиці.
    Особливу увагу приділяє розвитку самостійності у пошуках нових знань: використовує додаткові посібники, роздатковий матеріал, вчить складати алгоритми для розв'язування задач.Важливим у своїй роботі вважає управління пізнавальною діяльністю учнів, яка включає безпосередньо сприйняття матеріалу, осмислення та застосування знань на практиці. Пояснення нового матеріалу найчастіше проходить у формі лекції, коли за складеним планом учні фіксують основні положення теми, запам'ятовують найважливіші поняття. В роботі використовує різноманітні методи і прийоми: бесіда, схематичний малюнок, порівняльні схеми геометричних фігур, складання базової задачі та інші. Достатня увага в роботі приділяється розвитку математичної розумової діяльності школярів через систему спеціально підібраних вправ підручника, а також контролю за рівнем знань і навичок учнів з кожної теми




    Просвітницька кампанія
    "Уважні батьки"







    «  Липень 2019  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031

    Національна дитяча гаряча лінія

    Національна гаряча лінія

    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання