Вівторок, 16.07.2019, 14:43


Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс

Healthy schools+

Джура+

Накази та розпорядження+

Семінари та конференції+

Корисні посилання+

Контакти+


Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 335


Найцінніше багатство, яке набувається в роки дитинства, ранньої юності, - це знання". В. Сухомлинський

 

 

Блог шкільного МО вчителів початкових класів

 

Методична комісія вчителів початкових класів
 
Методина комісія вчителів початкових класів - це колектив цілеспрямованих вчителів, в якому кожен педагог - це творча особистіть. Багатий набір творчих ідей, методичних знахідок та інноваційних розробок дозволяє підходити до навчання дітей творчо, розвивати в учнях інтерес до навчання, віру у свої сили. виховувати працелюбність, наполегливість. Велика увага приділяється мотиваційному компоненту навчання та моніторінговим дослідженням.
 

 

Приходченко Наталя Іванівна.
Освіта: Криворізький педагогічний університет (2004 р.)
Персональний сайт:
Персональний блог:
Працює під девізом «Навчаючи – виховувати, виховуючи – навчати».
«…наука потрібна не для одного лише набуття відомостей, що в ній криються, - інший важливий елемент - виховання."
Працює в школі з 2003 року. Учитель багато працює над підвищенням свого фахового рівня. Велику увагу приділяє роботі з розвитку мовлення, логічного мислення, творчих здібностей учнів. Уміло використовує ігрові моменти. На уроках створює атмосферу
радості від вперше прочитаного або написаного маленькими учнями слова. Невимушено спілкуючись з дітьми, прищеплює їм інтерес до знань і навички самоосвіти. Педагог активно працює над підвищенням своєї педагогічної майстерності. Вимоглива до себе, відповідальна. Вивчає і впроваджує в роботу ППД, велику увагу приділяє різноманітним прийомам диференційованого навчання на уроках української мови та математики. Займається самоосвітою. Використовує у роботі передовий педагогічний досвід як колег школи, так і кращих учителів міста.


 


 

Розум Світлана Анатоліївна
Освіта: Бердянський педагогічний інститут(1991 р.)
Педагогічне звання: "Учитель-методист"

Персональний сайт:
Персональний блог:

Творчий, ініціативний педагог, її уроки вирізняються продуманою структурою, науковістю. Особливого значення в роботі надає організації навчального співробітництва, зокрема методиці парної і групової навчальної діяльності молодших школярів. Яскраві риси її педагогічної майстерності – вміння цікаво, дохідливо подати програмовий матеріал, невимушено спілкуватися з дітьми, постійно прищеплювати інтерес до знань і навички самоосвіти.
Учитель з почуттям глибокої відповідальності. Працює над впровадженням нових експериментальних технологій навчання молодших школярів. Розробила систему проблемно-пошукових завдань до уроків української мови з розвитку з'язного мовлення. Велику увагу надає різноманітним прийомам диференційованого навчання. Є керівником шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів. Натхненно працює, надихає на творчий пошук інших. Виступи на методичних об'єднаннях, педрадах, семінарах завжди відрізняється глибиною, насичені прикладами з власного досвіду. Курс "Я і Всесвіт"


 


 

Шамрай Ніна Валентинівна

Освіта: Криворізький педагогічний інститут (1999 р.)
Педагогічне звання: "Вчитель-методист"


Персональний блог: Моя робота

Творчий, ініціативний педагог. Її уроки вирізняються продуманою структурою, науковістю, чітко поставленими завданнями і метою. Яскраві риси її педагогічної майстерності – вміння цікаво, дохідливо подати програмовий матеріал, невимушено спілкуватися з дітьми, постійно прищеплювати інтерес до знань і навички самоосвіти. Особливого значення надає розвитку логічного мислення учнів на кожному уроці.

Розробила програми курсу «Логіка» для учнів 2-4 класів. Досвідчений педагог, учитель з почуттям глибокої відповідальності. Працює над впровадженням нових експериментальних технологій навчання молодших школярів, зокрема, з математичної освіти. Створила зошит з логічними завданнями для учнів, який є підготовчим етапом до поглибленого вивчення математики у школі ІІ ступеня. Будує свою професійну діяльність на отримання молодшими школярами глибоких, систематичних знань та всебічний розвиток кожної дитини. Узагальнила матеріали досвіду «Курс «Логіка» - як шлях до поглибленого вивчення математики», склала зошит з курсу. Була учасником міського конкурсу «Учитель року». "Колективні роботи"


 


 

Бесараб Віта Михайлівна
Освіта: Криворізький педагогічний інститут(1990 р.)
Педагогічне звання: "Старший вчитель"

Персональний сайт:
Персональний блог:

Творчий педагог. Навчання молодших школярів будує на глибокій методичній основі, на практиці використовує інноваційні форми і методи особистісно-орієнтованого навчання та виховання. Уміє цікаво, дохідливо подати програмовий матеріал, прищеплювати інтерес до знань і навички самоосвіти. Запроваджує новий інтегрований курс "Історія України для молодших школярів".
Досвідчений вчитель, велику увагу приділяє розвитку творчих і розумових здібностей учнів, розробила зошит з курсу. Завжди у пошуку нових форм і методів роботи. Особливого значення надає організації навчального співробітництва, зокрема методиці парної і групової діяльності молодших школярів. Була учасником конкурсу «Учитель року».


 


 

Вітько Ірина Миколаївна
Освіта: Херсонський державний університет(2004 р.)

Персональний сайт:
Персональний блог:

Працює учителем початкових класів більше 9-ти років. До роботи ставиться сумлінно. У своїй роботі застосовує інтерактивні технології, дидактичні ігри, творчі вправи. При плануванні уроків особливу увагу звертає на формування логічної грамотності на уроках математики, екологічної спрямованості та пізнавальної активності на уроках природознавства.
Результатом творчого підходу учителя до навчально-виховного процесу є високі знання і вміння її учнів: більшість учнів мають достатній рівень знань з усіх предметів, серед учнів спостерігаються збільшення інтересу до розв’язування проблемних, пошукових вправ, активність в самостійному створені творчих робіт, Ірина Михайлівна активний учасник конкурсів, педагогічних читань, творчих лабораторій. У 2007-2008 навчальному році стала призером (II місце) міського конкурсу «Учитель року», учасник творчої лабораторії вчителів та вихователів НВК. Неодноразово виступала з доповідями при проведені педагогічних читань, разом з учнями брала активну участь у конкурсах малюнків «Мій рідний край, чарівна Україна» - малюнки її дітей надруковані на обкладинці журналу «Початкова школа», творчих робіт «Поштарики Діда Мороза» від Укрпошти, конкурсах «Колосок», «Кенгуру», и міжшкільних олімпіадах з математики, української мови та природознавства, де її учні займали призові місця. Ірина Михайлівна постійно поповнює методичну базу класу: створила електроні посібники з української мови «Подорож до країни Мовляндії», навчання грамоти «Цікава абетка», математика «Цікава нумерація», дидактичні ігри на уроках природознавства.


 


 

Гармаш Жанна Володимирівна
Освіта: Криворізький державний педагогічний інститут(1995 р.)
Педагогічне звання: "Вчитель-методист"

Персональний блог: Вчительська скринька

Жанна Володимирівна у своїй практиці велику увагу приділяє роботі над вправами творчого характеру. Це дає змогу дітям не лише засвоювати зміст художніх творів (при цьому учні набувають досвіду активного пізнання діяльності і творчого самовираження), а й підвищити рівень їх комунікативних умінь. Методика, обрана вчителем, забезпечується не лише творчим розвитком дітей,
але й вдосконаленням їх мовленнєвої, мовної, соціокультурної компетенції, розвитку мовних здібностей учнів, сприяє вихованню естетичних якостей, емоційної і вольової сфери. Впровадження творчих вправ на уроках читання сприяє:
- удосконаленню навичок читання, зокрема свідомого читання твору;
- формування читацьких умінь по роботі з текстом, активізації вдумливості читача, який уміє думати на твором до читання, під час читання і після читання;
- забезпечення морального і естетичного виховання дітей;
- формування сучасного світосприйняття;
- розвиток мови, логічного і образного мислення, творчої уяви дітей.
Життєве кредо: «Учень – це не посудина, яку треба наповнити, а факел, який треба запалити».


 

 

Корсакова Світлана Олександрівна
Освіта: Криворізький державний педагогічний інститут (2003 р.)
Педагогічне звання: "Старший учитель"

Персональний блог:

Творчий вчитель. Навчально-виховний процес будує на глибокій методичній основі, на практиці використовує інноваційні форми і методи навчання. Розповсюдження досвіду здійснює через ІКТ-технології, матеріали роботи опубліковано на освітньому порталі "Учительський журнал он-лайн"
На своїх уроках створює насичене інтелектуальне середовище, використовує варіативні та альтернативні завдання, здійснює особистісно-орієнтований підхід до кожного учня, створює позитивну мотивацію, що сприяє розвитку пізнавальної активності та глибокому засвоєнню навчального матеріалу, володінню ключовими компетентностями, викликає прагнення до пошукових дій. В своїй роботі використовує нестандартні уроки: урок-подорож, урок-гра, урок-казка


 



Просвітницька кампанія
"Уважні батьки"







«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Національна дитяча гаряча лінія

Національна гаряча лінія

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання