П`ятниця, 15.11.2019, 09:12


Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс

Healthy schools+

Джура+

Накази та розпорядження+

Семінари та конференції+

Корисні посилання+

Контакти+


Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 338


Мова - це всі глибинні пласти духовного життя народу, його історична пам'ять, найцінніше надбання віків..." О.Олесь
Методична комісія вчителів української мови та літератури
Проблема шкільної методичної комісії:
Формування мовно-літературної компетенції учнів шляхом впровадження інноваційних технологій"
Завдання:
  • Спрямувати роботу на освоєння школярами тестових технологій, оволодіння методикою виконання тестових завдань різних тематичних типів, рівня складності.
  • Спрямувати розвиток мовленнєвої компетентності, уміння сприймати і відтворювати інформацію в процесі діяльності.
  • Вдосконалювати сучасний урок, застосовуючи творчо-дослідницькі та інтерактивні технології навчання.


  • Робота методичної комісії вчителів української мови та літератури

    Засідання міської методичної комісії вчителів світової літератури

    Форми роботи методичної комісії:
  • Вивчення передового педагогічного досвіду.
  • Обмін досвідом, виступи на міських м/о, педрадах.;
  • Тренінги особистого росту.;
  • Рольові ігри.;
  • Участь у літературних і мовних конкурсах, олімпіадах, презентаціях, марафонах.
  • Проведення бліц-турнірів, тижнів мови.
  • Індивідуальна робота з учнями.
  • Видання міні-книжок, міні-словників.
  • Випуск літературних газет.


  • Харіна Тетяна Дмитрівна
    Учитель-методист, відмінник освіти України, лауреат обласної педагогічної премії, переможець конкурсу "Учитель року – 2007".
    Досвідчений педагог, майстер своєї справи, має глибокі професійні знання, які застосовує на практиці в повний мірі. Майстерно володіє методикою викладання предмета, активно впроваджує в навчально-виховний процес інноваційні педагогічні технології, які сприяють вихованню
    всебічно розвиненої особистості учня, громадянина: уроки-практикуми, уроки-дослідження,подачу матеріалу крупними блоками, блок-схеми.Розробила систему тестових завдань та вправ з «ключами». Першою у школі почала викладати курси «Українське ділове мовлення» та «Етика ділового мовлення». Її учні є переможцями та призерами олімпіад і творчих конкурсів. Учитель викладає предмет з великим творчим захопленням і натхненням, постійно в пошуках нових форм і методів роботи, стимулює пошукову діяльність учнів, формує навички практичного застосування знань, розвиває культуру усного й писемного мовлення учнів.Творчий вчитель. Керівник методичного об'єднання вчителів-філологів, щиро ділиться своїм досвідом з колегами. Автор посібника «П'ять кроків до розвитку самостійної творчої діяльності учнів».




    Шпак Любов Михайлівна
    Учитель-методист, заступник директора з навчально-виховної роботи.
    Відмінник освіти України, нагороджена Грамотами міськво, облуно. Презентувала роботу "Безсполучникове складне речення". Смислові зв'язки між простим реченням у складному (на матеріалі ранньої творчості Т. Г. Шевченка). Проведено мовознавчий практикум, представлені опорні схеми "Безсполучникове складне речення", з коментарем до них, розроблені учнями;
    запропонувала варіанти випереджувального завдання. Вчитель-майстер своєї справи.Її уроки відрізняються продуманою структурою, чіткими задачами, застосуванням різноманітних форм і методів навчання. Ефективно реалізує принципи особистістно-орієнтованого навчання, впроваджує нові технології викладання літературиБагато працює над розвитком зв'язного мовлення та творчого мислення учнів. Серед її учнів є призери олімпіад та конкурсів.Велику увагу приділяє професійному становленню вчителів української мови та літератури, початкової школи. Дає ділові рекомендації, поради, власним прикладом сприяє їх самореалізації. Особливу увагу в роботі вчитель надає організації навчального співробітництва на уроці. Стиль роботи з учнями та педагогічним колективом - демократичний, оснований на довірі.




    Юсипчук Ірина Юріївна
    Учитель-методист, відмінник освіти України, нагороджена Грамотою Верховної Ради України. Викладає предмет з великим захопленням і натхненням. Узагальнила досвід «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках та в позакласній роботі», «Використання інтерактивних методів у роботі класного керівника по формуванню громадянської позиції учнів» , «Компаративний аналіз художніх творів на уроках світової літератури».
    Досвід роботи вчителя внесено до каталогу ППД «Освітянська спадщина Придніпров'я».Головним принципом роботи є співпраця з учнями, спільне створення моделі уроку; учитель і учні – активні учасники одного процесу – процесу пізнання. У своїй роботі широко використовує технології організації групової діяльності: робота у творчих групах, рольові ігри та їх елементи, уроки-конференції, «Подарунок Другові» (обмін картками-тестами). На основі літературного матеріалу проводить ігри – «Острів скарбів», «Робінзонада», конкурси «Маленькі Мюнхаузени», «Слідство ведуть Шерлок Холмс і доктор Ватсон». В усіх класах на уроках світової літератури учитель надає перевагу проведенню творчих робіт у стилі літературного жанру: складання билин, балад, п'єс, байок, оповідань, сенкану, хоку, кросвордів, чайнвордів, ребусів, мовно-літературних ігор. Викладаючи світову і українську літератури переконливо доводить про доцільність застосування компаративного аналізу художніх творів. Така різнобічна і багатогранна робота вчителя з учнями дає високі результати: показник достатнього та високого рівнів навчальних досягнень становить 97%; її учениці Бандура Юлія ( 11) Коссе Карина (10) неодноразово були переможцями міських та учасниками обласних олімпіад. Учитель постійно співпрацює з бібліотекою школи, тому часто проводить спільні бібліотечні години, презентації книг, конкурси юних поетів, зустрічі з поетами рідного краю.




    Фесенко Софія Миколаївна
    Учитель першої категорії, нагороджена Грамотами управління освіти.Проблема, над якою працює учитель:
    діалогічна спрямованість уроків української мови та літератури.
    Працюючи над проблемою, увагу звертає на процес мовленнєвої діяльності учнів. Для цього застосовує уроки-концерти, кіно-уроки, уроки-заочні подорожування, уроки-інсценування. Зібрала дидактичний матеріал для проведення діалогів, монологів, для учнів 5-х класів, розробила систему запитань за теорією Блума.
    Керівник шкільного методичного об'єднання вчителів української мови та літератури з 2010 р.Вчитель багато працює над підвищенням фахової та педагогічної майстерності. Велику увагу приділяє удосконаленню методики проведення уроку, творчо підходить до вибору оптимальних форм і методів навчання. Уміє цікаво подати програмовий матеріал, невимушено спілкуватися з дітьми, прищеплює інтерес до знань і навички самоосвіти. Виховує любов до книги і рідної мови. Разом з учнями була ініціатором створення проектів та учасником акцій. Розкрила себе як організатор учнівського колективу, ініціативна творча особистість у підготовках конкурсів та шкільних заходів.


    Просвітницька кампанія
    "Уважні батьки"







    «  Листопад 2019  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930

    Національна дитяча гаряча лінія

    Національна гаряча лінія

    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання