П`ятниця, 20.09.2019, 18:59


Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс

Healthy schools+

Джура+

Накази та розпорядження+

Семінари та конференції+

Корисні посилання+

Контакти+


Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 337


Марганецька спеціалізована природничо-математична школа І-ІІІ ступенів № 11 залучившись до участь у проекті Healthy schools у період з 1 по 14 листопада запровадили активності щодо:

  • правильного харчування

Вчитель англійської мови Гайдамака Галина Петрівна  провела урок у  7 –А класу на тему: «We are,what we eat». Метою  даного уроку було вдосконалення навичок усного мовлення з опорою на лексико-граматичні  структури, формування навичок вживання нових лексичних одиниць, розвиток  навичок письма та читання. Виховною метою  цього уроку є відповідальне ставлення до вживання їжі. Учні познайомилися їстівною пірамідою з 4 груп, а потім складали корисне меню на сніданок, обід, та вечерю. На початку уроку ми повторили лексику за темою «Food»

 

Учні  презентували свої проекти про користь їжі для нашого організму:

- їжа, яка дає енергію;

- їжа для сильного імунітету;

- їжа для кращої концентрації;

- їжа для  чистої шкіри».

В 1-А класі відбувся інтегрований урок «Я досліджую світ» за темою «Дбай про своє здоров’я». Виконуючи цікаві завдання, діти вчилися, як треба піклуватися про своє здоров’я. В кінці уроку діти зробили стежку до Палацу здоров’я із корисних звичок. Урок-подорож викликав у дітей море позитиву!

     

На уроці  «Основ здоров’я»  в 9 – А класі був проведений тренінг на тему «Принцип здорового харчування».  Метою даного тренінгу було навчити учасників визначати основні принципи здорового харчування.  Учні під час тренінгу із задоволенням створювали колажі, доріжку здоров’я,  готували вітальні листівки з побажаннями здоров’я та ін.   Кожен учасник розкривав себе як особистість, виявляв творчі здібності та обізнаність щодо здорового харчування та його значення для здоров’я людини.

   

   

У групі продовженого дня для учнів 3 – 4 класів  пройшов виховний захід «Вітамінні подарунки». Діти послухали інформацію про значення вітамінів для росту і розвитку людини, дізналися проте, в яких продуктах містяться різноманітні вітаміни, відгадували загадки про фрукти та овочі. Потім діти створювали аплікації та малюнки овочів та фруктів, вказували вітаміни, які там містяться. Підсумком заходу стала виставка дитячих робіт.

  

  

- фізичного розвитку

 

Під час уроку-тренінгу «Здоровий спосіб життя» у 3-Б класі виконано практична робота  «Складання власних правил здорового способу життя».  На початку уроку діти   ознайомились із значенням та складовими здорового способу життя. Потім, добираючи малюнки на задану тему, працювали у групах і створювали колаж про здоровий спосіб життя.

      

Підсумком уроку була презентація кожної роботи. Діти зробили висновок, щоб зміцнювати свій організм, дуже важливо дотримуватись такого способу життя, який би не тільки сприяв зміцненню здоров’я, але й підвищував захисні сили організму.

Під час уроку-тренінгу «Права та обовязки дитини»  у 2-Б класі другокласники ознайомилися з окремими статтями Конвенції ООН про права дитини, які дають можливість повноцінно і щасливо жити і розвиватись. Учні уточнили свої уявлення про свої обовязки в сімї та в школі, дізналися, хто з дорослих може допомогти у разі порушення прав дитини або при бажанні реалізувати те чи інше право. Діти виконували цікаві завдання, залучались до ігрових ситуацій, проводили веселі руханки, працювали в групах, висловлювали свої думки. Тренінг пройшов змістовно та плідно, а діти знайшли відповіді на чимало запитань, що цікавили їх, стали на сходинку вище у своїх правових знаннях, дізналися, як світова спільнота і держава дбають про їхнє фізичне, психічне, моральне здоров’я.  

      

  • організації  простору

8-А клас брав участь у конкурсі «Безпечний Інтернет». Головна його мета – нагадати учням про небезпеки, з якими можна зіткнутися в Інтернеті. Цей конкурс допоміг школярам засвоїти правила поведінки в мережі, актуалізувати та закріпити знання про безпеку в он-лайні, сформувати інформаційну грамотність, яка рятуватиме від неприємностей, що можуть очікувати в Інтернеті.

  1.  Учні організували прибирання території закладу від опалого листя з метою створення комфортних умов, забезпечення чистоти навколо школи та дотримання правил пожежної безпеки.

 В  10-А класі   на уроці «Захист Вітчизни» було  проведено практичну роботу на тему «Перев’язки та правила їх накладання». Дівчата працювали  в парах та вчились   накладати різні види пов’язок («Чепчик», «лицарська печатка» та ін.).  За допомогою вчителя учениці визначили основні види пов’язок  та правила їх накладання, щодо надання першої допомоги при травмуванні.

 Учнями 5 –А класу було проведено  акцію «Здорова Україна – здорова родина». Дівчатка класу представили танець під пісню Маші Собко «Моя любов Україна». Мета акції показати любов до рідного краю та закликали його оберігати. Для того, щоб кожна  дитина відчувала свою відповідальність за рідний край та здоров’я майбутніх поколінь.

   

 У 5-х класах на уроці природознавства  відбувся  захист проектів «Опале листя – користь чи шкода». Детально розібрали що треба робити з опалим листям, щоб воно приносило користь і як правильно його утилізувати без  шкоди навколишньому середовищу і здоров’ю людей.

 

Просвітницька кампанія
"Уважні батьки"







«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Національна дитяча гаряча лінія

Національна гаряча лінія

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання