П`ятниця, 20.09.2019, 18:57


Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс

Healthy schools+

Джура+

Накази та розпорядження+

Семінари та конференції+

Корисні посилання+

Контакти+


Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 337


"В кожній дитині сонце, тож даймо їй можливість світити" Сократ.
Робота методичної комісії вчителів початкових класів
Педагогічний колектив ЗОШ №11 у 2010 – 2011 навчальному році розпочав свою роботу над новою провідною науково-методичною проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості». Відповідно до цієї проблеми було обрано науково – методичну проблему школи «Розвиток креативної особистості через формування позитивної мотивації навчання в умовах профілізації школи на І етапі».
Колектив початкової школи у 2010 – 2011 році працював над проблемою «Розвиток творчого потенціалу учня через систему сучасних інноваційних технологій креативної освіти». Вся методична робота була направлена на реалізацію цієї проблеми.



Основними завданнями роботи над проблемою було:
  • формування в учнів уміння вчитися, основних компетентностей, яких потребує сучасне життя;
  • впровадження інноваційних технологій в практику роботи з метою стимулювання креативності учнів;
  • продовження роботи з творчо-обдарованими дітьми;
  • впровадження інформаційних технологій з метою активізації самостійної роботи школярів;
  • формування позитивної мотивації навчання;
  • запровадження здоров'язберігаючих технологій освітнього процесу;
  • заохочування учителів початкової школи до використання інноваційних технологій, самоосвіти, реалізації завдань креативної освіти.
  • Кожним учителем була обрана науково-методична проблема, форми її завершення – відкриті уроки, виховні заходи, творчі звіти, презентації, майстер-класи:
  • Формування позитивної мотивації навчальної діяльності учнів через гуманізацію навчально-виховного процесу (Гаврилова С.О.)
  • Активізація мислення на уроках математики (Шамрай Н.В.)
  • Розкриття особистості учня шляхом впровадження інноваційних технологій (Парфьонова Н.М.)
  • Ігри та цікаві вправи на уроках як засіб заохочення учнів до навчання (Приходченко Н.І.)
  • Створення сприятливо – стимулюючих умов для розвитку особистості молодшого школяра (Розум С.А.)
  • Розвиток пізнавальної активності та самостійності як фактор удосконалення особистості (Бесараб В.М.)
  • Формування позитивної мотивації навчальної діяльності учнів через гуманізацію навчально-виховного процесу (Гаврилова С.О.)
  • Впровадження творчих вправ на уроках читання (Гармаш Ж.В.)
  • Розвиток логічної грамотності на уроках на уроках математики (Вітько І.М.)
  • Підвищення рівня навченості учнів через роботу ГПД (Бобух А.В.)



  • Протягом року були проведені 4 планових і 5 проміжних засідань методичної комісії вчителів школи І ступеня, на яких розглядалися питання як теоретичного, так і практичного направлення. На серпневому засіданні були розглянуті накази та листи МОН України, Вимоги до ведення класного журналу в 1-4 класах, загальні вимоги до писемного мовлення учнів та дотримання єдиного орфографічного режиму у школі І ступеня. Дані рекомендації щодо організаційної роботи методичної комісії на І-ому етапі науково – методичної проблеми «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості».

    У жовтні:
  • Креативність як передумова для творчої діяльності та самоствердження молодшого школяра
  • Застосування ігрових та мовленнєвих ситуацій на уроках мови. Розвиток пізнавальної активності засобами особистісно орієнтованого навчання
  • Активізація розумової діяльності учнів засобами стратегії розвитку критичного мислення
  • Аналіз результатів Державної підсумкової атестації за 2009 – 2010 н.р.

  • У січні:
  • Інноваційні педагогічні процеси у початкових класах як шлях до якісної освіти
  • Поєднання різних засобів індивідуальної, групової, колективної роботи на уроках природознавства
  • Практичне застосування інтерактивних методів навчання /круглий стіл/
  • Педагогічна адаптація першокласників до навчання в школі

  • У квітні:
  • Інноваційні шляхи взаємодії учителя та учнів як чинник підвищення якості знань молодших школярів
  • Ін терактивні методи вивчення предметів природничо – математичного циклу
  • Диференційовані домашні завдання – шлях до розвитку особистості учня молодших класів
  • Цікавинки з методичної скриньки /ділова гра/

  • Проміжні засідання:
  • Сучасні концептуальні і нормативні основи організації навчально-виховного процесу в освітньому закладі (за наслідками курсів підвищення кваліфікації Розум С.А.)
  • Підготовка завдань для проведення шкільного етапу ХІ Міжнародного ім. П.Яцика конкурсу з української мови у 2010-2011 р. (Парфьонова Н.М., Бесараб В.М.)
  • Підведення підсумків шкільного етапу ХІ Міжнародного ім. П.Яцика конкурсу з української мови
  • Підготовка та проведення ДПА у 4-х класах
  • Аналіз результатів проведення ДПА у 4-х класах та контрольних робіт з української мови, математики у 1 – 3 класах



  • Засідання м/к вчителів початкової школи проводилися у формі круглого столу, ділової гри, творчої майстерні.
    Питання щодо методичної роботи, організації навчально-виховного процесу розглядалися на нарадах, педрадах:

    - Інструктивно – методичні наради:
  • Рекомендації щодо планування самоосвітньої діяльності вчителів на І етапі роботи над регіональною проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»
  • Дотримання Інструкції з ведення класного журналу 1 – 4 класів та Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
  • Про використання варіативної складової навчального плану
  • Поєднання різних засобів індивідуальної, групової та колективної роботи на уроках природознавства ( предмет «Я і Україна») у 2 – 4 класах
  • Адаптація учнів 1-х класів до школи
  • Про організацію повторення навчального матеріалу
  • Про стан підготовки до ДПА у 4-х класах

  • - Наради при директорі:
  • Про організацію НВП у 1-х класах
  • Організація роботи ГПД
  • Про роботу психологічної служби школи та ПМПК
  • Про впровадження креативних методів при вивченні предмету Музика в 1 – 4 класах

  • - Педради:
  • Оновлення змісту виховної роботи на основі впровадження національної програми виховання в школі
  • Семінар – практикум « Активізація процесу навчання з учнями середнього та початкового рівня навчальних досягнень: «звідки беруться 1 – 5?»
  • Круглий стіл «Творчий учитель – творчий учень»
  • Педагогічні засади розвитку творчості учнів

  • Учителі початкової школи брали активну участь у загальноосвітніх, міських, обласних заходах :
  • Обласний семінар у НВК № 111 м. Дніпропетровська «Організація роботи шкільного методичного об'єднання на основі впровадження інформаційно – комп'ютерних технологій» (Шпак Л.М., Розум С.А).
  • Обласна виставка « Педагогічні здобутки освітян Дніпропетровщини»: (Шамрай Н.В.) Зошит з курсу «Основи логіки» - « Вчимося мислити», грамота міського управління освіти
  • Міська конференція «Підсумки роботи над проблемою «Педагогічні стратегії розвитку інноваційної особистості» (Розум С.А.)
  • Виступи на шкільних м/к, педрадах: Розум С.А., Бесараб В.М., Парфьонова Н.М., Шамрай Н.В., Гаврилова С.О.
  • Міський семінар – практикум для резерву кадрів адміністрації – виступ «Планування роботи методичної комісії» (Розум С.А.)
  • Міська творча група вчителів початкової школи (Бесараб В.М).
  • Семінар – практикум « Все має свій початок » (Розум С.А., Бесараб В.М., Гаврилова С.О.)
  • Конкурс « Учитель року» (Гаврилова С.О.)



  • У 2010 – 2011 навчальному році варіативна складова навчального плану використовувалась через впровадження курсів:
  • Логіка, 2 – 4 класи
  • Права дитини, 1-ші класи
  • Азбука споживача, 3-й клас
  • Основи здоров'я, 1 – 4 класи

  • Курсову перепідготовку за 2010 – 2011 навчальний рік пройшла Розум С.А , Вітько І.М. була атестована з присвоєнням І кваліфікаційної категорії.


    Участь учнів початкової школи в інтерактивних конкурсах:
    «Соняшник» - 21 учень - Диплом ІІІ ступеня Всеукраїнський рівень - 7 учнів
    Диплом І ступеня Регіональний рівень - 1 учень
    Дипломи ІІ – ІІІ ступенів Регіональний рівень - 6 учнів
    Учасники гри - 7 учнів
    «Колосок» - 35 учнів - Золоті колоски - 26 учнів
    Срібні колоски - 11 учнів
    Учасник - 1 учень
    «Кенгуру» - 50 учнів - Відмінний результат - 50 учнів
    «Веселий колосок» - 20 учнів - Відмінний результат - 20 учнів
    «Конкурс ім. П. Яцика» - ІІ місце Бут Анастасія 4 – А клас


    Силами учнів початкових класів та учителів у 2010 – 2011 н.р. було проведено ряд загальношкільних свят: «Осінній вернісаж» (учителі 3-х класів Парфьонова Н.М., Приходченко Н.М.), «Новорічні пригоди Діда Мороза» (учителі 4-х класів Розум С.А., Бесараб В.М.), «Свято матері» (учителі 2-х класів Шамрай Н.В., Гармаш Ж.В.), «Прощання з букварем» (учителі 1-х класів Гаврилова С.О., Вітько І.М.).
    Слід зазначити, що в роботі шкільної м/к були і недоліки, а саме, недостатня увага до обдарованих дітей у навчальному процесі, малоактивна позиція учителів щодо освітлення своїх наробок та ідей у пресі.
    Роботу шкільної м/к вважати задовільною.


    Основними завданнями на 2011–2012 н.р. визначити:
  • Формувати в учнів уміння вчитися.
  • Визначити показники, що характеризують творчий потенціал особистості.
  • Розробити пакет діагностичних матеріалів для дослідження рівня розвитку творчого мислення учнів.
  • Впроваджувати інформаційні технології, активізувати самостійну роботу учнів.
  • Продовжити роботу с творчо-обдарованими дітьми.
  • Формувати позитивну мотивацію навчання.
  • Зміцнювати фізичне, психічне та психологічне здоров'я учнів, запроваджувати здоров'язберігаючі технології освітнього процесу.
  • Заохочувати учителів початкової школи до використання інноваційних технологій, до самоосвіти, до реалізації завдань креативної освіти.

  • Правильно організована робота методичної комісії дає можливість забезпечувати неперервність педагогічної освіти, здійснювати прогноз щодо обсягів і напрямків професійної підготовки вчителів, формує потребу і здатність особистості до самонавчання.

    Просвітницька кампанія
    "Уважні батьки"







    «  Вересень 2019  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30

    Національна дитяча гаряча лінія

    Національна гаряча лінія

    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання