П`ятниця, 15.11.2019, 10:24


Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс

Healthy schools+

Джура+

Накази та розпорядження+

Семінари та конференції+

Корисні посилання+

Контакти+


Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 338


Дайте можливість навчити іншого, і я прийду до досконалості.
Робота методичної комісії вчителів української мови та літератури
Проблема шкільної методичної комісії:
Формування мовно-літературної компетенції учнів шляхом впровадження інноваційних технологій"
Завдання:
  • Спрямувати роботу на освоєння школярами тестових технологій, оволодіння методикою виконання тестових завдань різних тематичних типів, рівня складності.
  • Спрямувати розвиток мовленнєвої компетентності, уміння сприймати і відтворювати інформацію в процесі діяльності.
  • Вдосконалювати сучасний урок, застосовуючи творчо-дослідницькі та інтерактивні технології навчання.



  • Форми роботи методичної комісії:
  • Вивчення передового педагогічного досвіду.
  • Обмін досвідом, виступи на міських м/о, педрадах.;
  • Тренінги особистого росту.;
  • Рольові ігри.;
  • Участь у літературних і мовних конкурсах, олімпіадах, презентаціях, марафонах.
  • Проведення бліц-турнірів, тижнів мови.
  • Індивідуальна робота з учнями.
  • Видання міні-книжок, міні-словників.
  • Випуск літературних газет.


  • Аналіз роботи шкільної методичної комісії
    Педагогічний колектив ЗОШ № 11 у 2010 – 2011 навчальному році розпочав свою роботу над новою науково – методичною проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості». Відповідно до цієї проблеми було обрано науково – методичну проблему школи «Розвиток креативної особистості через формування позитивної мотивації навчання в умовах профілізації школи на I етапі».
    Колектив вчителів – філологів у 2010 – 2011 році працював над проблемою «Розвиток креативності школяра як основа сомовдосконалення духовного росту особистості».
    Вся методична робота була направлена на реалізацію цієї проблеми.
    Основними завданнями над проблемою було :
  • Спрямувати роботу на систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, прийомів педагогічних дій і засобів, що охоплюють цілісний навчальний процес.
  • Дослідити питання «Креативна особистість (творчі уміння, психічні процеси), додаткові творчі якості,здібності, які сприяють успіху у творчій діяльності».
  • Розробити завдання «Системний підхід до вибору методів і прийомів навчання мови у процесі розвитку дискусійних умінь учнів 5 – 8 класів»
  • Кожним учителем була обрана науково – методична проблема,форми її завершення – відкриті уроки, виховні заходи, творчі звіти, презентації, майстер – класи.
  • Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості на уроках української літератури. (Шпак Л.М.)
  • Міжпредметний зв'язок світової літератури та англійської мови. (Жданова І. Б.)
  • Роль особистості вчителя в розвитку креативних здібностей учнів на уроках української мови. (Харіна Т.Д.)
  • .....





    назва 2
    .....
    ......





    назва3
    .....
    .....



    назва4
    .....
    ......



    Просвітницька кампанія
    "Уважні батьки"







    «  Листопад 2019  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930

    Національна дитяча гаряча лінія

    Національна гаряча лінія

    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання