П`ятниця, 15.11.2019, 09:36


Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс

Healthy schools+

Джура+

Накази та розпорядження+

Семінари та конференції+

Корисні посилання+

Контакти+


Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 338


Мистецтво - найбільш глибока форма індивідуалізму, будь-коли знана людством". О.Уайльд

 

Вчителі естетичного циклу
     Для розуміння музики не потрібні слова, тому її називають "мовою душі". Вона здатна викликати в людини емоції, розбудити найпотаємніші почуття, і саме через це музика завжди відіграватиме важліву роль у розвитку художньо-естетичних смаків учнів. ;Музичне виховання у школі набуває особливого значення, адже навчаючи дітей розуміти красу, ми прищеплюємо їм найважливіші моральні якості.
     Формування художньо-естетичних смаків спрямоване на розширення загального, естетичного та музичного кругозору учнів, ознайомлення їх із загально-естетичними, жанрово-стилістичними поняттями, з життям і творчістю композиторів, музичними творами, а також призване виховувати у дітей нацональну гордість і патріотичні почуття; виховувати любов до рідного краю, до природи, виховувати любов до народних пісень, народних традицій; виховувати почуття товаристкості, поваги і любові до батьків та рідних.

 

Гальцова Тетяна Володимирівна
Вчитель має грунтовну фахову підготовку, різноманітний світ захоплень, що є важливою умовою зростання професійної майстерності. Прилучає дітей до скарбниці світового музичного мистецтва через впровадження сучасних засобів навчання; використання інноваційних технологій: "Сенкан", "Потяг", випереджальне навчання, рольові ігри, конкурси та імпровізації (вокальні, інструментальні, ритмічні, пластичні), міжпредметні зв'язки, робота в парах.

Доступність пісенного матеріалу, навчання музичної грамоти, удосконалення навичок співу, вивчення творчості великих композиторів - складові елементи кожного уроку музики. Інтегровані уроки "музики з предметом", "Художня культура" стали органічним поєднанням предметів художньо-естетичного циклу. Велику увагувчитель приділяє поповненню матеріально-технічної бази кабінету. На кожний урок має аудіозаписи сучасного формату, учні всіх класів з 1 по 8 мають додаткові навчальні посібники та фотохрестоматії (автор В.М. Островський). Уміння та навички музичного мистецтва вчитель продовжує формувати у позакласній роботі під час підготовки шкільних заходів та свят. Творчу майстерність вчитель реалізовує під час підготовки концертних програм "Моє Придніпров`я"(І місце), "Зірка плюс Зірка", екологічна агітбригада (І місце). Узагальнила і презентувала на засіданні методичної комісії вчителів музики методичні рекомендації "Формування художньо-естетичних смаків учнів на уроках музичного мистецтва".

 

Просвітницька кампанія
"Уважні батьки"







«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Національна дитяча гаряча лінія

Національна гаряча лінія

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання