П`ятниця, 15.11.2019, 09:08


Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс

Healthy schools+

Джура+

Накази та розпорядження+

Семінари та конференції+

Корисні посилання+

Контакти+


Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 338


Історія не вчить нічому, а лише карає за незнання уроків" І. Лайола.
Вчителі історії
Проблема, над якою працює Куксенко Т.С.: Громадянське виховання через вивчення Історії нашого краю. Узагальнено досвід "Історія країни через історію родини". (Дніпропетровщина в роки ІІ світової війни)
Мета роботи:
  • Залучення молодого покоління до дослідження місцевої історії по сторінках війни 1941 – 1945 рр.
  • Розкриття людського фактору в історії через історію своєї сім'ї.
  • Вчити розумінню, що історію творять не лише вожді і герої, доля кожної людини є складовою історії Народу.
  • Виховання почуття гордості за дідів, прадідів, їх ратні, трудові подвиги, почуття великої пошани ветеранів, учасників Великої Вітчизняної війни.

  •      Дослідницький проект "Новий пам'ятник міста – літак, на вшанування льотчиків-марганчан". Виконавці проекту: Дацько В., Проказа Д., 9-А клас.




         Проблема, над якою працює Чорна В.В.: "Формування соціальної активності і громадянської компетентності учнів на основі соціальних умінь засобами інноваційних технологій під час вивчення курсу "Практичне право".
    Правові компетентності, які формує курс "Практичне право" в учнів:
  • Формувати в учнів політичну та правову культуру;
  • Виховувати повагу до Конституції України, законодавства, рідної мови;
  • Навчити визнавати і забезпечувати в реальному житті пріоритети прав людини;
  • Формувати повагу до цінностей свободи, рівності, справедливості; усвідомлення взаємозв'язку між ідеями індивідуальної свободи, правами людини та її громадянською відповідальністю;
  • Навчити визначати форми та способи участі в житті суспільства;
  • Розвивати критичне мислення;
  • Формувати здатність розв'язувати конфлікти відповідно демократичних принципів;
  • Виховувати негативне ставлення до будь-яких форм насильства.
  • Результативність роботи:
    2009 Конкурсні роботи "Право очіма дитини"
  • Єдакова Д. "Правопорушення у середовищі підлітків"
  • Арбузов В. "Права дитини"

  • Міська олімпіада з правознавства 2008
  • ІІ місце – Смолянкова Тетяна;
  • ІІ місце - Харченко Світлана
  • Міська олімпіада 2009
  • І місце – Смолянкова Тетяна
  • ІІ місце – Рудавін Артем
  • ІІ місце - Галич Яна;
  • Міська олімпіада 2010
  • І місце – Рудавін Артем
  • За результатами ЗНО до університетів України були зараховані Швецова Л. та Висоцький Ю.


    Куксенко Тетяна Степанівна
    Головна мета її роботи – формування свідомого громадянина України. У своїй практичній діяльності використовує сучасні технології навчання: групову роботу, створення та захист творчих робіт, проектів, різноманітні нестандартні форми уроків: урок-конференція, урок-диспут, урок- інтерв'ю, діалог, ККВ, гра, подорож. До вибору виду уроку підходить диференційовано, враховує вікові психологічні особливості учнів,а також рівень навчальних умінь та навичок.
    Проникнення у тайну історичних подій здійснює через використання схеми малюнків, моделей, таблиць, карт, стрічки часу, встановлення причинно-наслідкових зв'язків.Велику увагу вчитель звертає на виховання патріотичних почуттів та поваги до подвигу українського народу у Великій Вітчизняній війні. Темою робіт учнів-слухачів ДВ МАН, яким керує вчитель, є «Подвиг льотчиків-земляків у Великій Вітчизняній війні». Постійно працює над підвищенням рівня навчальних досягнень учнів. Показник достатнього і високого рівня навчальних досягнень складає 60-70% Її учні були переможцями та призерами міських та учасниками обласних олімпіад (Рудавін А., Смолянкова Т., Гончаров А. – ІІІ місце), конкурсів з правознавства «Права дитини» (Арбузов В. – І місце) Характерною рисою творчої діяльності вчителя є поєднання навчання та громадянського виховання учнів. Досвід роботи з громадянського виховання занесено до обласного каталогу ППД «Освітянська спадщина Придніпров'я» .




    Чорна Вікторія Володимирівна
    Нагороджена Почесною Грамотою Міністерства Освіти і Науки України, старший учитель. Вчитель досконало володіє методикою викладання предмета, застосовує різноманітні форми і методи роботи. Гармонійно поєднує навчання та громадянське патріотичне виховання учнів. Постійно працює над розвитком творчих здібностей учнів,
    історичного та аналітичного мислення, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки.На міських олімпіадах роботи її учнів серед найкращих.Кропіткою роботою з кожним учнем вчитель намагається досягти результатів у навчанні дітей. Практикує використання різнорівневих завдань, написання творчих робіт та виконання нестандартних вправ. Щиро ділиться знахідками з колегами на засіданням міських методичних комісій, педрадах, семінарах. Узагальнила матеріали досвіду роботи «Виховання патріотичних почуттів в учнів під час вивчення історіі України.




    Просвітницька кампанія
    "Уважні батьки"







    «  Листопад 2019  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930

    Національна дитяча гаряча лінія

    Національна гаряча лінія

    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання