П`ятниця, 15.11.2019, 09:09


Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс

Healthy schools+

Джура+

Накази та розпорядження+

Семінари та конференції+

Корисні посилання+

Контакти+


Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 338


Птахам дані крила, рибам - плавці, а людям - вивчення і пізнання природи, ось іхні крила. Х. Марті
Вчителі природничих дисциплін


Вчителі природничих наук працюють над розкриттям шляхів формування особистості учня, здатного забезпечити прогрес нації через інноваційні підходи до розвитку індивідуальних здібностей на уроках та в позакласній роботі. Використовують принципи особистозорієентованого навчання. Велика увага приділяється питанням:
  • Розвиток особистості учнів й розкриття їх творчого потенціалу на уроках біології;
  •    * виховання високоморального підростаючого покоління;

       * розвиток творчих здібностей на уроках природничого циклу;
       * розвиток пізнавальної активності;
       * проблемне навчання;
       * розвиток самостійності в оволодінні знаннями;
       * реалізація принципу максимального наближення навчального матеріалу до реалій життя;
       * індивідуалізація та диференціація навчального матеріалу.
  • Розвиток осотистості учнів і їх творчого потенціалу в позакласній роботі:

  •    * участь в конкурсах та виконання дослідницьких робіт;
       * підготовка та виступ агітбригади;
       * робота екологічного гуртка;
       * виховання громадянина, здатного продовжити справу попередніх поколінь.
    В міських олімпіадах з фізики учні школи посідають І та ІІ місця. В поточному навчальному році: Галич Яна - 11 кл., Левандовський Антон - 11 кл., Криворучко Олена - 10 кл., Самофалов Олександр - 9 кл., Чистов Владислав - 9 кл., Лищенко Сергій - 8 кл. Криворучко Олена - ІІІ місце в обласній олімпіаді з фізики. В минулі роки: Візнюк О. посідав призові місця в обласній та республіканській олімпіадах з фізики. Багато випускників пов'язали своє життя з цією наукою: Балахнін О., Балута В., Ногін В.- фізики-ядерщики, Носенко Є., Візнюк О. - фізики-теоретики. Школа пишається своїми випускниками.




    Волкова Олена Ісаківна
    Спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, відмінник освіти України, нагороджена Почесною Грамотою Міністерства Освіти і Науки України. Основним принципом роботи вчителя є індивідуалізація та диференціація навчання, що якнайповніше забезпечує розвиток кожного учня. Задля дотримання цього принципу вчителька використовує різноманітні методи, форми і засоби навчання. Велику увагу приділяє вихованню спостережливості учнів, розвитку вмінь проводити експерименти,
    розв'язувати творчі завдання, порівнювати, аналізувати, знаходити шляхи вирішення проблемних задач, працювати індивідуально та самостійно. Її учні стають переможцями міських та призерами обласних олімпіад.Постійно прагне до підвищення ефективності організації навчально-виховного процесу у школі. Творчість у роботі вчителя плюс глибокий професіоналізм складають основу її педагогічного авторитету.Диференціація навчання, запровадження інноваційних методів, високий науковий рівень викладання, відповідність методологічним та дидактичним вимогам, нестандартність і різноманітність форм навчання створюють власний почерк вчителя.




    Швецова Тамара Володимирівна
    Відмінник освіти України, спеціаліст вищої категорії,нагороджена Почесною грамотою Міністерства Освіти і Науки України. Учитель підходить до роботи творчо, завжди в пошуках нових педагогічних технологій та їх елементів, застосовує різноманітні форми і методи. Досконало володіє методикою проведення нестандартних уроків, застосовує міжпредметні зв'язки. Головним у роботі вчителя є особистісно зорієнтоване навчання, направлене на розвиток дитини.
    Підсумком роботи вчителя є досягнення учнів в олімпіадах, конкурсах, акціях, проектах. Високий професіоналізм, ерудиція, уміння аналізувати інформацію, знання основ суміжних наук, прагнення надати практичного спрямування процесу навчання, поєднання урочної та позакласної роботи з учнями – запорука успіху вчителя. Має власні педагогічні знахідки. Узагальнила досвід з питання «Розвиток особистості учнів і розкриття їх творчого потенціалу на уроках біології і в позакласній роботі», яка має практичне застосування.




    Луцева Антоніна Олексіївна
    Відмінник освіти України, вчитель-методист, спеціаліст вищої категорії. Викладає предмет з творчим захопленням, застосовує різноманітні форми і методи. Досконало володіє методикою проведення нестандартних уроків, комплексного викладання географії із застосуванням міжпредметних зв'язків, успішно інтегрує географію з економікою. Підсумком системної роботи вчителя є щорічні перемоги учнів на олімпіадах.
    Високий професіоналізм, глибока ерудиція і знання основ суміжних наук, уміння логічно мислити і аналізувати різноманітну інформацію, прагнення надати практичного спрямування процесу навчання – запорука успіху вчителя.Виховує в учнів любові до рідного краю через подорожі та екскурсії (Крим, Запоріжжя, Миколаїв, Дніпропетровськ, Асканія Нова). Вміле неформальне спілкування з учнями сприяє вихованню громадянина, допомагаєвіднайти свій шлях у житті. Творчо впроваджує в практику інноваційні форми занять, кращі елементи трудового досвіду колег. Своїми здобутками щедро ділиться з колегами. Була призером обласного конкурсу "Учитель року"




    Бабіч Олена Ігорівна
    Спеціаліст вищої категорії. Досконало володіє методикою викладання географії. Головною рисою роботи вчителя є поєднання організаційних форм і методів навчання – гармонійний перехід від більш простого до складного, від загального до цілого, раціонального сполучення репродуктивних і творчих методів навчання, сполучення фронтальної організації навчання з індивідуальним та диференційованим підходом до кожного. Велику увагу приділяє практичній направленості викладання предмет,використовує
    краєзнавчий матеріал з метою формування знань про природу рідного краю, його багатства та екологічну ситуацію. Результатом навчання є свідомі знання про навколишній світ. Учитель багато працює над впровадженням у практику роботи інноваційних технологій: проблемне навчання, проектна технологія, продуктивне навчання з використанням таких прийомів як «мозковий штурм», «мікрофон», репортаж, володіє технологією добору матеріалу до теми та кожного уроку. Багато подорожує з учнями історичними місцями рідного краю. Була учасницею обласного туру «Учитель року»




    Новікова Катерина Анатоліївна
    Має хорошу науково-теретичну підготовку з фізики. Вміло організовує пізнавальну діяльність учнів, використовуючи інформаційно-комунікативні технології. Спонукає учнів до самостійного здобуття необхідних знань та успішного застосування їх на практиці через учнівські презентації, реферати, відеофільми.
    Розвиває дослідницькі уміння і навички учнів шляхом експерименту, систематизації та конкретизації. Творчо ставиться до роботи, вивчає та впроваджує в практику роботи передовий досвід учителів міста та області. Постійно удосконалює педмайстерність, займаючись самоосвітою.


    Просвітницька кампанія
    "Уважні батьки"







    «  Листопад 2019  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930

    Національна дитяча гаряча лінія

    Національна гаряча лінія

    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання