П`ятниця, 20.09.2019, 18:47


Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс

Healthy schools+

Джура+

Накази та розпорядження+

Семінари та конференції+

Корисні посилання+

Контакти+


Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 337


ЗАСТУПНИКИ ДИРЕКТОРІВ
З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ

     Заступник директора з навчально-виховної роботи є його першим помічником і соратником. Без його належної допомоги неможлива плідна праця всього педагогічного колективу. Як правило, завуч бере на себе найважчі питання з учбового процесу. Велика його роль і в становленні педколектива і всієї школи.
Першим завучем у школі був Феодосій Іванович Чайка, учитель біології. Це "золота" людина. Він був вихований, чуйний і доброзичливий. Завжди знаходив добре слово як для вчителів, так і для учнів. Це був інтелігент високого ґатунку. Умів згуртувати навколо себе людей з різними характерами. Першому завжди важко. Але він ці труднощі переборював, ведучи за собою щойно сформований колектив.
     Василь Родіонович Прокопенко, учитель історії, здібний організатор. Як завуч зумів одразу ж налагодити добрі стосунки між колегами. Він підтримував і розвивав добрі традиції, закладені при народженні школи. Грамотний викладач добре знав свою справу. Умів вести душевну розмову з кожним співрозмовником. Тому і йшли до нього колеги за порадою. Всім він був і порадником, і помічником.
     Володимир Тихонович Клоченко, викладач української мови та літератури. Виявився чудовим організатором вимогливим до себе і до своїх колег. На перше місце ставив працю, але не забував і про відпочинок. Тому немало часу приділяв організації здорового відпочинку школярів. Це була чуйна, порядна і добра людина.
     Марія Іванівна Кузнєцова, викладач фізики. Запорукою її успішної роботи з вчителями були такі риси характеру, як сердечна довірливість, такт, делікатність, рівноправність. Багато уваги приділяла роботі з молодшими вчителями, поступово формуючи їхню методичну майстерність. Могла вчасно помітити вчительські знахідки у сфері поліпшення і вдосконалення навчально-виховної діяльності. Запроваджувала різні форми спілкування вчителів з питань обміну досвідом роботи з метою підвищення професійної майстерності.
     Любов Кузьмівна Кириленко, учитель математики. Чудовий викладач і вихователь, інтелектуал, добра, чуйна, гостинна людина з щедрою душею. Уміла викликати до себе довіру, знаходила спільну мову з усіма колегами і учнями. Як завуч багато зробила для впровадження і вдосконалення нових форм навчання, особливо в математичному класі.
     Надія Федорівна Шевченко працювала завучем старших класів і викладачем хімії. Зі спогадів учнів; була суворою і водночас доброю. Вранці перед уроками в учительській завжди зустрічала дітей та учителів, з посмішкою вітала кожного учня. Вона була чудовим викладачем, любила свою роботу, яка була для неї покликанням, цілком віддавала себе дітям, допомагала вчителям. Ми її дуже любили.
     Тамара Станіславівна Здор, викладач російської мови та літератури. Ця мила, шляхетна жінка мала справжню вчительську постать, прекрасну дикцію. Спілкувалася вона невимушено і доброзичливо. Як завуч, допомагала готуватися до уроків, особливо молодим вчителям. Вона вчилася сама і навчала інших як ефективно використовувати кожну хвилину уроку.
     Людмила Олександрівна Цап-Андрієнкова, вчитель російської мови та літератури. Творча, ініціативна, вимоглива як до себе, так і до своїх колег та учнів. Працюючи на посаді заступника директора з навчально-виховної роботи, Людмила Олександрівна вкладала у справу навчання і виховання своє натхнення і душу. Вона прекрасний учитель, наставник у становленні майстерності молодих педагогів, була вимогливим і справедливим адміністратором.
     Ніна Володимирівна Ткаченко, викладач російської мови та літератури. Спеціаліст високого класу, професіонал з великим інтелектуальним потенціалом. Завжди працювала на високому підйомі, цікавилась новинами, творчо підходила до всякої справи, завжди брала на озброєння найновіше і найцікавіше. Як завуч вміла знаходити підхід до кожного вчителя і учня. Завжди дбала про молодих колег.
     Ірина Юріївна Юсипчук, учитель-методист, майстер своєї справи. Працюючи педагогом-організатором, Ірина Юріївна розкрила яскраві риси своєї педагогічної майстерності вміння цікаво провести виховний захід, залучати майже кожного учня до активної творчої діяльності. Педагогічне кредо Юсипчук І.Ю. – творча робота з учнем.
     Наталя Іванівна Куржанова - вчитель історії, пеагог-організатор. Творча, ініціативна, вимоглива як до себе, так і до своїх колег та учнів. Уміла викликати до себе довіру, знаходила спільну мову з усіма колегами і учнями.Завжди знаходила добре слово як для вчителів, так і для учнів.
     Максимішина Людмила Іванівна - вчитель англійської мови, педагог-організатор.
     Відяєва Лідія Володимирівна - вчитель української мови та літератури, заступник директора з навчально-виховної роботи.
     Ганна Григорівна Шабля, – викладач математики. Це добра, чуйна та інтелігентна людина. Обіймаючи посаду завуча, вона вміло працювала з колективом, завжди знаходила підходи як до учителів, так і до учнів. Підтримувала молодих педагогів, наставляла їх на правильний шлях. Як професіонал, має високі знання, володіє англійською мовою. Ганна Григорівна велика ентузіастка учительської справи, оптимістка, для якої немає нічого незрозумілого, жодної ситуації, з якої б не можна було знайти вихід.



Просвітницька кампанія
"Уважні батьки"







«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Національна дитяча гаряча лінія

Національна гаряча лінія

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання